Kızlar bebeğim 6 aylık.
İlk yazımız.
Alışveriş yaptım ama yeter mi değil mi bilemedim. Hazır indirim varken yetmez derseniz alacağım. Çünkü yazın iyice uçar fiyatlar.
Hepsi 12-18 ay beden
1 tane tshirt eşofman altı kapüşonlu takım
2 şort tshirt takım
4 tane şort tulum
2 kapüşonlu daha
3 tane yazlık şapka
3 takım yazlık pijama
Evde de biraz kıyafeti var.
Şort sizce yeterli mi daha almalı mıyım?
3 tane de tshirt
Atlet zıbın bunları saymıyorum onları zaten alıyorum devamlı
1 spor ayakkabı bir de sandaletimsi bir şey