Sütüm normaldi son 1 haftadır kizimin yakaları pembe pembe oluyodu süt kuruyor ondan heralde dedim çünkü süt akıyor yada fazlasını çıkarıyor genelde hep sırılsıklam üstü. Az once akan süt pijamama gelince farkettim ki pembemsi hafif anca kuruyunca resimde belli oluyor süt neden olabilir acaba başına gelen varmı