Kızlar merhabalar;
gebelik testi yaptım ilk test açık renkte çift çizgi çıktı ikinci testi yapınca tek çizgi çıktı biraz daha bekleyip tekrar test yapıp ona göre kan vermeye gideceğim ondan önce azıcık merakımı gidermek adına başına böyle bir şey gelen var mı negatif olsa eğer neden başta çift çizgi çıksın bilmiyorum çok karmaşık kafam .??