Minikkizimm tek benim öyle sanıyordum. Minicik bir şey var, ayıp olmasın diye ucundan dokundurulmuş gibi yani. 75 dolgulu bile bol geliyor. Param olsa eşimi ikna edip yaptırırım ama ücretlerden haberim yok. Bekarken takmazdım da özellikle anne olunca bi 80-85 beden olsa ne güzel olurdu diyorum yani.