Hemen kefire başlamanızı tavsiye ederim, bulabilirseniz/yapabilirseniz özellikle evde yapılan. Çok şükür öyle faydası oluyor ki.. Kahvaltıda 1 fincan içiriyorum aç karına, yanında da elma yediriyorum, şampiyon bebek içeceği diye alıştırdım, problemimiz kalmadı çok şükür 🤲🏻 Akşam yemeğinden önce de içiriyorum biraz. Günde toplam 1 çay bardağı bazen bir tık fazla..