Efem123 öncelikle hayırlı olsun rabbim sağlıkla kucağınıza aldırsın inşallah ama böyle düşğnmeyin nice senelerce çocuk hasreti çekenler var rabbim size bu duyguyu ikinci kez vermiş tüm benliğinizle kabullenin bebeğinizi, ikisi bir büyür çabuk rahata erersiniz birde öyle düşünün, ayrıca rşiniz istiyor siz istemiyorsanız korunmayı bırakmanız yanlış eşiniz istiyor diye çocuk yapılmaz çünkü bakacak büyütecek sizsiniz bu konuda ortak karar önemli olan ama olan olmuş rabbim uygun görmğş bir evlat daha vermiş üzülmeye değmez sevinin bol bol 😍🙏🏻