merhaba herkese.2020 haziran ayında doğum yaptım 40 bittikten sonra düzenli regl oluyordum (eskisi gibi 28-30 günde bir oluyordum)fakat bi aralıkta 22 günde bir oldum birde şimdi 17 gün sonra regl oldum…ve bu durumu sanırım stres yapmaya başladım.internete yazıp okuduklarım zaten sinir bozucu. ?? varmı başına gelen 25 ine doktor randevusu aldım bakalım ne dicek