Karamel2020 Merhaba yeni evime cam balkon yaptırmak istiyorum fakat iki renk tonu varmış biri koyu siyah biri açık siyah sizce hangisi kullanışlı kullananlar lütfen cevap yazabilir mi teşekkürler😊
biryazmasali Karamel2020 ben iki evimdede iki tonda kullandım gri ve koyu füme aslında siyah değil tam siyahı tavsiye ederimm kesnlkle daha şık duruyorr ve güneşi kırması daha iyi
shawty Karamel2020 benim 2 balkonumda koyu siyah cam memnunum rahat rahat oturuyorum balkonumda dışarıdan pek belli olmuyor 🙂
Brokolilim Karamel2020 Bizim kiracı cam balkon istedi simsiyah dışardan gözükmüyor 😂 oturduğum evde normal cam balkon keşke siyah yaptırsaymışım burayada dedim sonradan 😂