Sena1997 Bebegim 3 aylık ve kilosu az olduğu icin mamaya başlamamız gerekiyor fakat biberon tutmuyor ne yapmaliyim
Asafeymeninannesi Sena1997 O itti ben verdim, o istemedi ben inat ettim. İnanın 3 kutu mama çöp oldu. Belki tadını beğenmedi düşüncesiyle 3 mama denedik boş 🤦♀️