2 hafta önce tıp fakültesinde oğlumu çocuk nörolojisine götürdüm. Sol baş parmağını tamamen kaldıramıyordu. MR ULTRASON VE KAN istendi. Ultrason sıramız yarın ama MR dan almadık çünkü MR da kıpırdamadan durmayacağını biliyorum… Kan sonucuna az önce baktım ve mama içip 3-5 dk sonra oturmuştu koltuğa. Kan değerleri :
GLUKOZ AÇLIK 117.6 (70-100)
AST(SGOT) 56.49 (10-40)
ALT(SGPT) 39.21 (10-35)
TOTAL PROTEİN 6.22 (6.6-8.7)
ALKALEN FOSFATAZ 300.74 (0-270)
FOSFOR(KAN) 6.59 (2.7-4.5)
MAGNEZYUM 2.36 (1.3-2.1)
Çıkmış. Parantez içi olmadı gereken Aralık. Anlayan varsa bakabilir mi? Bu arada şekeri sormadılar bize çocuk aç mı değil mi diye. Şeker var mı şimdi? Anlayan biri varsa lütfen bir şey söylesin moralim çok bozuldu..