Kızlar meraba bebeğim 16 aylık soğuk algınlığı geçiriyor doktor aferin pediatrik şurup vermiş fakat üstünde 1 ölçek yazıyor 1 ölçek fazla olmaz mı ya ? Ben yarim ölçek veriyorum 8 saatte bir birde bundan önce peditus kullanıyordum acaba aferin kullanıp da faydasını gören oldu mu ?