Gamel O sorunu biz de yaşıyoruz 2 ay 12 günlük bebeğim neredeyse 1 aydır bu sorunla uğraşıyoruz sadece anne sütü alıyor o yüzden doktor normal dedi 7 günü geçerse fitil kullanıyorum öyle yapıyor ancak kakasını
Gamel Eymenpasa ne ağrı ne sancı hic bir şey yok yaparken zorlanmıyorda karın şişkinliği de olmuyor çok şükür bakalım ne kadar devam edecek.