Bebeğim plesantanın rahimden ayrılması sonucu 35 haftalık doğdu. Anne karnında kan yuttuğu için 6 gün yoğun bakımda yattı. Çok şükür şimdi eve çıktık ama Bebeğim küçük. Yoğun bakımda biberonla beslemeye alıştırmışlar. Ben de evde biberon kullanıyorum ama öyle hızlı çekiyo ki sanki boğulacak gibi oluyo. O yüzden korkuyorum bebeğimi beslemeye. Tek başıma kızıma bakamayacakmışım hissine kapılıyorum. Biberonla mama verirken sanki ona bi zarar vericem gibi hissediyorum. Nolur bana destek olun. Sanki iyi bi anne olup kızıma tek başıma bakamıcam gibi 😔