Merhaba anne kankalar🙏🏻
kızım iştahsız bir bebek aynı zamanda 8 aylık 8.5 kilo..
sizin bir günlük düzeniniz nasıl 8. Aydan sonra beslenmeniz ne türde nasıl kaç öğün nelerle ilerledi bana biraz anlatıp fikir verip bir günlük beslenmenizden neler yaptığınızdan bahseder misiniz🙏🏻
bir de sizin bebekleriniz geceleri kaç saate bir uyanıyor