Urastaha biz yaşıyoruz bu durumu. doktora gittik. kilo alımında sorun yok dedi ve bizim çocuk bizi yönetiyormuş. eğer yemeği reddederse önünden tabağı alın, alternatif hiç bir şey sunmayın, 1-2 saat sonra tekrar teklif edin dedi. yemezsede aç uyusun 24 saat açlığa dayanıklı dedi. başaramadık tabiki. hala patron kızımız. makarna, yoğurt, mama, muz, bisküvi, çilek yiyor başka bunun dışında hiçbir şey yemiyor. ne çorba, pilav, tavuk, sebze hiç bir şey yemez. hatta yemeğin tadına bakmadan tipini görünce bağırmaya başlıyor. renkli tabaklar aldım, yine çözüm bulamadım. sizinle beraber bekleyim. kızım 20 aylık bu arada