Efsamasal Merahaba anneler 3 aylik bi kizim var dun kontrole gittik 400 gram almis kilosu iyi fakat cok az almis boyle bi durum yasayan var mi 🥺 4 cm uzamis ebe bazi donemler boy atar bazi donemler kilo alir dedi ….
Sehnurr Efsamasal benim bebeğime 800 gram aldı diye çok az demişti doktoru piskolojim çok bozulmuştu 4. Ayda 1 kilo 200 gram aldı bu sefer de çok almış dedi doktorlar bazen insanların psikolojisini çok bozuyor eğer bebeğinizin sağlığında bişey yoksa bence takmayın
ttugceymenn Efsamasal Benim kızımda 3 aylık kontrolünde 150 gram almıştı üzülmüştüm ama doktor genel olaram bakınca sıkıntı yok doğum kilosuna göre kilosu iyi demişti 4. Ay da 900 gram almıştı 🤩 Doktor iyi diyorsa merak etmeyin yani
Aminekusunannesi- Efsamasal kızım 2. Ayından sonra kiloyu ayda 500 600 aldı ama boyu çok uzadı birşeyler yolunda gitmese boyuda uzamaz emin olun
Efsamasal Sehnurr aslinda takmiyorum sukrediyorum sagligi yerinde diye ama insan bazen doyuramiyormuyum diye dusunuyor
Sehnurr Efsamasal anlıyorum seni bana doktor az almış dediği zaman çok kötü tribe girmiştim bebeğime bakamıyorum diye ama dediğim gibi sağlığı yerindeyse hiç bişey düşünmeyin valla ben düşündüm hasta oldum çok takıntılıyımdır da 😂