Oğlum 2 ay bir haftalık oldu iki gündür gogsumu almıyor emmiyordu , normalde zaten mama takviyesi kullanıyoruz , ama emmemeye başladı sagip biberonla vereyim dedim , ama sütü istemiyo geri çıkarmaya calisiyo ya puskuruyo ya midesi bulanio mamayı yiyor sütte bunu yapıyor sebebi nedir ne yapabilirim bilmiyorum, bidaha emmeyecek mi çok korkuyorum ve uzuluyorum