Lisabh Asya001 valla ben fırsat vermemeye çalışıyorum😂 mesela sahur yapmıyorum iftarda güzelce doyuruyorum karnımı sonra çayın yanında abur cubur ve yatış 😂
Lisabh Asya001 ona rağmen aldıysan bünyeyle alakalı dicez ☺️ ya da belki de tartı yanlıştır belki de karnın iyice tokken tartılmışsındir😄
_atesbocegi_ Lisabh ben sadece sahurda yiyorum tok tutması açısından o da iki tane küçük çocuğum var çok efor harcıyorum o yüzden
_atesbocegi_ denizyildizi__ karnimdaki şişkinlik indi ama kilo verdim mi vermedimmmi bilmiyorum bunun için tartışmam gerekiyor 🤷♀️