Bsrtncsy Aslan-mom1302 Bizde 4kg olana kadar doktor aptamil prematüre mamasi kullanmamizi istedi.Sonra normal 1 numaraya geçtik
Aslan-mom1302 AtlasEgeninAnnesi yaaa.canım oldu şükür de bebeğim bi türlü iyi olamadı ya şimdide pipisinde sorun var çişini yapamıyor hastaneye yatırdım