xwprensesannesii günde 5 kere 2,5 diyor yani her seferinde mi 2,5 vericem yoksa 0,5 ml mi vericem anlamadım bebeğim 1 ay 17 günlük 🤦🏼♀️
Kumral60 xwprensesannesii canim ben 3 defa 1 cay kasigi verdim dogdu gungunden beri bizde de gaz aorunu var.
Oaoa xwprensesannesii kutuda yazılana göre günde 5 kez ayrı ayrı 2,5 şeklinde ama bize Doktorumuz günde 3 kez 2,5 şeklinde söylemişti.Hatta ben bebeğim küçük diye daha az vermiştim o bile etkili oldu bize en iyi gelen damlaydı.şu an 6 aylık oğlum 3. Ayda bıraktık
Ahseninannesii @xwprensesannesii bende günde 2 defa 2,5 veriyordum canım çok gazlı bir bebek değildi yetiyordu bize bu miktar. Yani doğru her vermende 2,5 ml veriyorsun çekince çok görünmüştü bana ama çok değil kaşığa sıkıp baktığımda normal yani