Eslem33 Uzun ömürlü kullanmak istiyorum bebeğim şuan 6 aylık 2 yasina kadar kullanabileceğim hangisi olur?
Snowglobe Eslem33 travel kullanıyorum ama baston alacağım. Travel çok yorucu ve ağır. Yazın çok zor olacak. Bebeğim de 1 yaşına girecek baston daha rahat olacak bizim için
Minnossareannesi Eslem33 Kaliteli bir baston bence kesinlikle 🤗 Travel aldık kızım doğmadan yenidoğan döneminde konforlu ama sonra değil sonradan baston da aldık
expelliarmus Eslem33 ben de travel almıştım bebeğim şimdi 5 aylık çok ağırlaştı araba. Sattım onu baston ya da kabin boy alacağım ben de
lesley Eslem33 biz Chicco nun ultra hafif baston arabasını aldık valla tek başıma bile apartmandan bebeyle inip cikabiliyorum çok rahat
Tazeanne0134 Eslem33 valla canım ben hem travel hem baston öyle olunca casual vista kullanıyorum ve çok memnunum ama şimdi var mı satılıyor mu satılmıyor mu bilmiyorum oğlum kış bebeği olduğu için puseti ’ni pek kullanma şansım olmadı ama hastaneye vs giderken kullandık tek ama onun dışında baston olarak kullanıyorum şuan ve çok memnunum her seferinde iyi ki bunu almışım diyorum
bombacimulayim Eslem33 1 yıldır travel kullanıyordum ama sık seyahat ettiğimiz için havaalanlarında ve günlük yaşantımda çok ağır ve hantal olduğunu farkettim . Evet konforu tartışılmaz dağ tepe kullanılır fakat daha rahat birşey istedim ve xiaomi mitu bebek arabası aldım. Size de öneririm o kadar hafif ve katlanınca o kadar az yer kaplıyor ki
Ucmelek Baston da kaliteli ve yatarlı olanlar var Brion markası şiddetle tavsiye ederim Travel aldım ağırlığı ile baş edemedim attım resmen çöpe bin lira yakın para vermiştik Brion bastonu hafif kullanışlı yararlı dua edersin bana 3 çocuk annesiyim bu hayat tecrübesi
BGulmez En iyisi kabin boy olan ben doğduğu andan itibaren öyle kullanıyorum pusette takılabiliyor aparatla kendisi de çok hafif, peg perego selfie modeline Bi bakın 4.5kg çok kullanışlı