ikikizannesi Tugba06 radyoloji teknikeriyim bende suan ev hanimi insallah oglum 3 yasina girsin ondan snra devam ise ekstra olarakta evde bos durmamak icin ucuncu üniversitemi aciktan okuyorum son donemim
ikikizannesi Tugba06 ne guzel 4. Niyetim var suan degisiklik olsun diye farkli bir bölüm okumak istiyorum
Tugba06 ikikizannesi valla helal olsun.. Ben de elimden geldiğince farklı bölümler okumak istiyorum bakalım hayat ve sartlar bize neler sunacak 😇
AnnaKarenina_ Tugba06 valla lise mezunuyum ama mesleğim Eczane Teknisyenliği ☺️ Bebiş biraz büyüsün üniversite hazırlıklarına başlıycam
ikibebedublekahve Tugba06 gazi üni işletme okudum ama mezun olamadım 2 senedir muhasebeden anlamadığım için veremiyorum dersi 😅😅
ikikizannesi Tugba06 aynen once lisans tamamlayin sonra devam ben bide ucuncu cocugumu büyütüyorum suan biri 7 biri 3 yasinda kucukte 3 aylik her bebegimde bi uni okudum oglumuda buyuturken devam insallah
Kereminannesiii Tugba06 sosyal bilgiler öğretmeniyim. Kadrom maalesef yok şuan oğlumu büyütüyorum. Hamileyim aynı zamanda bebişler biraz büyüyünce kendime yeniden bir rota oluşturmak istiyorum ☺️
Ekino Kereminannesiii aaa ne güzel ben de sosyal bilgiler öğretmeniyim tarih derim kısaca çok güzel ben 2 sene önce atandım darısı basınıza 🌸