Annesininprensesi55 Tugba06 Okul öncesi öğretmenliği mezunuyum ama maalesef bende mesleğimi hiç yapamadım şimdi de 8 ay 23 günlük bir kızım var onun için düşünmüyorum bana asık ihtiyacı olan dönemlerde yalnız bırakamam
Naciye07 Maliye okudum ev hanımıyım evlendiğindem beri , ise sokucaz diye diye getirdiler gurbete yok yok. şimdi belediyede kadrolu memurdum 😬😬😬
Leylaa_ Tugba06 Çocuk Gelişimi öğretmeni mezunuyum . Kızım 10 aylık henüz çalışmıyorum 4 yaşına kadar Ben bakmayı sonrada çalıştığım yere almayı düşünüyorum
Marjinal_Anne2 Tugba06 mimari restorasyon okudum iki yıllık sonra 4yıllıga tamamladım Çukurova üniversitesi iç mimarlık ama devam etmedim 3.sınıftan başlamıştım halbuki 😢😫
U_bass Tugba06 evlenip çocuk yaparak erken atandım ben. Öğretmen aşçı psikolog vs her işi yapıyorum 😂😂
Aayse32 Tugba06 ululararası ticaret okudum lisans muhasebe ve finansal yönetim yüksek lisans ve finans doktora yapıyorum şu an çalışmıyorum 4 aylık kızım var tez yazacağım toparlayabilirsem biraz 😊
Seymagil Tugba06 optisyenim☺️ ama çalışmıyorum bende sizin gibi düşünüyorum oğlum kreşe başlayınca ❣️