Momyofkerem kullanmadım, kullanma taraftarı zaten değildim erkek çocuğunun testislerine o kadar süre baskı olması sıkıntılı bir durum, nitekim doktorumuzda oturtma işlerin yarım kalsın belki biraz fazla yorulursun ama onun sağlığından önemli değil, kız bebeklerede önermiyoruz sürekli genital bölgeye bası sağlık sorunları çıkarabiliyor ama özellikle erkek çocukları asla binmemeli testisleri çok büyük riske atıyor o bası demişti, kullanmadım ölmedim biraz işlerim aksadı peşinde yoruldum ama çok çabuk ayaklandı yğrğdğ en azından