Nlulug41 Damlasu23 her gün mutlaka yıkayın benm bebeğimde kolikti bu sayede kurtulduk merak etmeyin inş 4. Ayınıza girmeden biter
Murvetaltn26_ Damlasu23 dedigim damlalar bizde çok işe yarıyor birini sabah veriyorum 5 damla diğerini de aksam veriyorum 15 damla olarak şükür cok iyiyiz bebeğimde baya rahatladı
Muallime_4 alisin_annesii karnına ılık havlu koyup bacaklarını karnına doğru bisiklet hareketi yaptirsaniz benim kizim 1 aylık faydası oluyor karnına avuç içinizle bir de okşayın önce biraz daha sonra sol yöne
masal2323 Muallime_4 canım bana dönüş yapar mısın çok kötü ağrılarım var sende de olmuş galiba bir Yardımcı olur musun 😔
Cemile17 Damlasu23 o zaman az kalmıştır inaşllh hareketli olması çok iyi bacak hareketleri daha kolay gaz çıkartabiliyorlar