Kızlar merhaba bulaşık makinem arıza yaptığı için teknik servisi çağırdım bugün. Zaten biliyordum ama yine de emin olmak için onlara da sormak istedim bulaşık makinesi parlatıcısının durulanmadığını söyledi tahmin ettiğim gibi. Ben de beyaz sirke kullandığımı söyledim, çok tehlikeli olduğunu motora zarar vereceğini hatta yangına bile neden olacağını söylediler. parlatıcısız da bulaşıklar lekeli ve ıslak kalıyor o da içime sinmiyor. siz parlatıcı olarak ne kullanıyorsunuz merak ettim.