Bisracinarkartal Kızlar ağzımı açamıyorum konuşmakta bile güçlük çekiyorum yutkunamiyorum birşey cigniyemiyorum doktora gidemedim bebeyle eşimi bekliyorum gelirse gidicegim de başına gelen varmı Alt cene kısımdan yanağım ve boğazima kdr şişlik oldu dişim agriyordu iki gün önce biraz ağrıdi geçti sonra bu durumu yaşadım :( damağıma sanki dikiş atılmış gibi ağrıyor damadigmin sağ dip kısmı Sizce.distenmi kaynaklı yoksa nedir bu ya :(((
busrakigili0 Bisracinarkartal çok geçmiş olsun büyük ihtimalle diş iltihabından kaynaklı. Eğer iltihap ilerlediyse bademciklerde şişmiştir. Bazen enfeksiyondan çene altında iltihap bile toplanabilir. O bölgede şişlik kızarıklık var mı? Acile gidin hemen eğer nöbetçi doktor varsa kbb ye yönlendirilirsiniz
Zerr Bisracinarkartal En yakın eczaneden kloroben ağız spreyi veya gargara alın rahatlatır ve mikropları öldürür
Seragrkn Bisracinarkartal arka tarafta mı ağrınız ağzınızda. 20 lik dişiniz olabilir yada diş sıkıyor musunuz?
Bisracinarkartal busrakigili0 bir anda ağrısız nasl.bukdr ilerledi anliyamadim şişlik var ama kızarıklık yok 😐
CankizimRavzam Bisracinarkartal emziren annelerde antibiyotik kullanabiliyor canım sen doktora mutlaka emzirdigini belirt geçmiş olsun
busrakigili0 Bisracinarkartal olabiliyor bazen ama önemli bir durum eğer enfeksiyonsa mutlaka tedavi edilmeli. Yoksa yayılır iyice, iltihabın çok yayıldığı durumlarda hastaneye yatırarak antibiyotik tedavileri veriliyor geç kalmadan doktora gitmenizi öneririm.
Gizemlibirisi Bademciğin apse yapmış olabilir. Bende bi ara oldu, diş zannediyordum kulağım bile şişmişti. Sonra iyi bir kulak burun boğaz doktoruna denk geldim de yumurta kadar apse çıkardı boğazımdan rahatladım. Rabbim Şifa versin ateşin falan da olur daha