Biroglanannesi bebeğe nasıl baktığınızla alakalı diye düşünüyorum.. mesela ayy 4. ay atağı var yandım,aman yürürse totom yer görmeyecek,aha da dönüyor artık tek bırakılmaz ben ne yapacağım,işte konuşmaya başladı artık susmaz gibi geleneksel olumsuzluklara kapılırsanız hiiiç rahatlayamazsınız bence😅 her zaman olumlu düşünün,bebeğinizi emzirirken ona hep pozitif konuşun bir nevi şartlandırın bence her anı kolay gelecek. tabi ki 9. aydan sonra istediği şeyleri göstermeye başlıyor falan o kısım daha bir ballı 🍯😍🌸