Arkadaslar kab tahlili yaptırıp ldh yüksek cıkan var mı?
bukaga merhaba bizimde yüksek çıktı ne yaşadınız
Nurellllaaa merhaba normal dediler sonra canım
bukaga çok teşekkürler
Nurellllaaa birden fazla sekilde değerlendiriliomus merak etme tek basına anlamı yok
Kac cıktı sızın