nazlimom_ Öğlen 2 saatte bi emziriyorum gecede alarm kuruyorum 2 saatte bi ama kendi 1 yada 1,5 saatte uyanıyor bazende bıraksam 2-3 saatte bi uyanır heralde doktor 15 günden sonra 3 saatte bi emzir dedi gece uyandıkça mı kalkıyım sizce gece cok zor oluyor
basaksahinx nazlimom_ benim hafif sarılık vardı. Gündüz 2 saati hiç geçirmeden dikkat ettim. Gece 12 , 3 ve 6 da emziriyordum. Ama meme hariç kaşıklı biberonla da destekledim güzel doyduğundan eminseniz 3 saat olabilir. Doktorum sarılık geçince kaşıkla yedirmene gerek yok aktif 15 dk emdiğinden eminsen 3 saatte bir en fazla devam et dedi. Uyanmazsa uyandır ama dedi
Ekinnazinannesi1221 nazlimom_ Memede uyumadan 15 dk net emiyorsa 3 saatte de uyanıp emzirebilirsin canım