Linaa65 Merhaba! Sezeryan sonrası kalp agrısı yaşayanlar var mı acaba ? Emzirme olduğu ıcın göğüsle alakalı mı yoksa ben mı kalbim agrısını başka bısey zannedıyorum
Sudee96 Linaa65 süt kanallarınız açılıyor olabilir. Kaç gün oldu doğum yapalı ? Ben ilk doğurduğumda kalp ağrısı zannettim çok korkmuştum
Linaa65 Sudee96 yarın bir hafta canım bide antibiyotik verdı kullanamadım bi etkısı olur mu kullanmamakla
Sudee96 Linaa65 antibiyotiği neden kullanmadınız ? Çok önemli onu kullanmak ameliyat oldunuz sonuçta herhangi bir enfeksiyon vs olabilir sonra sıkıntı olur o
Sudee96 Linaa65 ilk 3 gün falan öyle göğüslerim ağrıdı onun dışında birşey olmadı ilk hafta çok dik yürüyemedim gülerken canım acıyordu 1 hafta olduktan sonra hiç birşey olmamaış gibiydi zaten
Linaa65 Sudee96 günde ıkı tane ıdı bas donmesı yaptı ama ıctım bugün agrım yok şükür yürüyüşüm de fazla agrı yok günde nescafe ıcıyorum canım bas agrısı ıcınde günde 3 defa parol vermıstı bebıs emzırme var bıde :)
Sudee96 Linaa65 baksa bir tane isteseydiniz keşke yan etki yaptıysa bebişe zararlı olsa vermezler canım hepimiz emziriyoruz ben hiç ağrı kesici içmedim mesela ağrım olmadığından ama antibiyotiği kullandım nolur nolmaz diye geçmiş olsun