Glsm01 Hanimlar 3 aylik bebeklerinizi ortalama kac defa emziriyosunuz. Gece beslenmesini nasil yapiyosunuz veya yaptiniz?
Asllihhan Glsm01 şu an 4 aylık bebeğim. O zamanlar 2 bazen 3 saatte bir besliyordum. Genelde gündüzleri 2 saatte bir geceleri ise 3 saatte bir beslendi. Gece sadece 3 gibi kalkardı, sabah da 6 gibi kalkardı sonra tekrar 9 gibi kalkardı ve artık uyanırdı.
Kucukhobby Glsm01 saate bakmıyorum ama gündüzleri ağlama geçmiyorsa emziriyorum. Bazen saatte bir. Geceleri 11 de uyur. 4te uyanır. Emziririm. Emzirmek için uyandırmıyorum
Busranur_65 Glsm01 gündüz sık sık fırsat buldukça diyeyim ama gece sessizce kucağıma alıyorum veriyorum emiyor sessizce tekrar beşiğe bırakıyorum yani uykuda emziriyorum uyandırmadan . Alarm kuruyorum 3 saatte bir