Kucukhobby evet var. Bende onlardan biriyim. Şöyle gelişti. Özel menenjit aşısının ilk dozundan sonra kızımın ateşi 39a dayandı. Önce 6 saat sonraki gün 4 saat arayla calpol kullanmamıza rağmen dirençli ateş devam etti. Çıkmadı daha fazla ama düşmedi de. İkinci dozda doktorunun yönlendirmesi ile hastanede aşıyı olduk ve eve gelince calpol verdim. Bu sefer 37lerde kaldık. Üçüncü dozda hiç kullanmadık yine 37lerde kaldı şükür. Ancak doktor önerisi olmadan elbette verilmemeli kesinlikle.