arasinannesiyim25 Kızlar kafayı yemek üzereyim aptamil 1 kullanıyoruz 18 günlüğüz çocuk gazdan ıkına ıkına bir hal oluyo kakasını yapamıyor üstelik biogaia gaz damlası da kullanıyoruz. Mamayı değiştireceğim önerebileceğiniz gaz yapmayan mama var mı?
SeymaDe arasinannesiyim25 canım merhaba bizde senin gibi 20 günlükken aptamil kulmanıyorduk cok gazı var dedik biogai de kullandığımız halde mamayı değiştirdik hip aldık ama yine cok gazı vardı hipdeb dolayı makat çatlağı oldu üstelikte sonra sma ya geçtik ama gazda bir değişme olmadı cünkü suan gazlandışı dönem biz bunun mamayla ilgisi olduğunu düşünmüştük ama öyle değilmiş sam simplex damla günde 4 kez 10 damla şeklinde kullandık biogai günde 1 kez 5 damla vee 3. Ayda gaz derdi bitti bir sabah uyanıyosun ve o artık zart zurt kendi hallediyo bence sabret mesela bizimki aptamil kullanırken daha hızlı kilo alıyordu bariz bi şekilde sma da o kadar değil suan da mama değiltirmiyorum alıştı artık vücut diye
Saliha03 arasinannesiyim25 Biogaia bağırsak düzenleyici olduğu için karın ağrısı yapıyor aşırı derece de benim bebeğimde öyle en azından biz onunla birlikte nurse harveys kullanıyoruz sabah akşam 20 damla. Doktorunuza sorup böyle devam edebilirsiniz
Bugleminannesii arasinannesiyim25 her mama her bebeğe gaz yapmaz deneyerek bulman lazım. Bebelac kullanıyorum gold olani daha güzel diyorlar ama bütçemi zorladığı için denemedm hiç onun sindirimi daha kolaymış. Bebelacdan memnunum gaz olayı içinde kesinlikle nurse harvey’s şurubu diyorum. Onu kullandığından beri şurubu kullanma sayım düştü doktor dört kere verebilirsin ddi ben sadece iki kere verdim dün ve bugün bu saat oldu bi kez verdim gaz sorunu yok çok şükür maşallah diyim
arasinannesiyim25 Melesss comfortun artık satışı yokmuş sanırım e bebekte falan bulamadık biz gelmiyormuş yani. O yüzden comforta başlamak istemiyorum tekrar mama değiştirmek zorunda kalırım diye
Cigdemdoganselam Ya her mama her bebekte farklı etki gösterir ben Aptamil,hipp,sma,similac kullandım hiçbiri gaz yapmadı ama bazı bebekler aptamili sevmez gaz yapar bazıları diğer mamalar gaz yapar onu deneyerek bulmalısın doktoruna da danışman gerekir tabi.
arasinannesiyim25 SeymaDe ben de mamadan kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Beni de emiyor ama emdiğinde çok rahat kakasını yapıyor doymadığı için mama veriyorum o zaman da böyle gazlı oluyo
Yusufhavva Saliha03 kaç aylik bebeğiniz ya benimki de ne güzel duzelmisti bebelac gold kullandim cocuk 3skisnden de kötü oldu 4 ayligiz
Saliha03 Yusufhavva 2 aylık bi dönem düzeliyor tekrar geliyor ya bizde kurtulduk sanmıştık bi kaç gün sonra tekrar başladı sizde yediklerinize dikkat edin baharatlı yemeğin gaz yapacak şeyler yemeyin kimyon çayı kullanabilirsiniz sabah akşam 1 kupa bardak
Saliha03 Yusufhavva Kakası içinde tribudat diye bi şurup verdi doktorumuz günde 3 kez yarım kaşık çok etkili ama biz 40dan sonra böyle bi sorun yaşadık anne sütü ile beslenen bebeklerin 7 8 gün yapmaması normalmiiş ama mamayı bilmiyorum onuda bi sorun isterseniz doktorunuza tabi normal olabilir ama aşırı sancılı oluyorlar orası ayrı
SeymaDe Brcunr111 olduk kanamalıydı geçti kanaması fito kremle anestol karıştırıp kulak çöpüyle attım makattan günde 4-5 kez kaka yapmadan önce ama
pinorr arasinannesiyim25 sevgili anne 40 i cikana kadar gaz olmaz bebeklerde diyebiliyorum 40 indan sonra olur hipo combiotic deneyebilirsiniz ilerleyen sureclerde nacizhane tavsiyem