Merhaba 18 günlük bir kız çocuğum var. Yavaş yavaş birbirimize alışıyoruz. Genel olarak uyuyor uyanıyor yediriyorum. Gün içerisinde 0-1 aylık bebeğiniz ile neler yapıyorsunuz nasıl geçiyor. Uyanık tutmaya çalışıyor musunuz. Uyanıkken nasıl zaman geçiriyorsunuz. Öğrenme amaçlı soruyorum. Gaz sorunları başladı mı. Başlaması gerekiyor mu. Gün de kaç kez kaka yapıyor. Kaçın altına düşerse sorun var demeliyim. Gibi gibi.:)