ilkmutluluk17 Açıldıktan sonra ne zamana kadar kullanabiliriz bende vardı ilk zaman sarılık oldu diye aldık sonra kullanmadık yarısı duruyor komşuma vercem de ne zamana kadar kullanabiliriz
Annesionuyesin ilkmutluluk17 paketlerin üstünde de yazıyor zaten 3 hafta en fazla 4 hafta kullanabilirsiniz açtığınız günü hatırlıyorsanız hesaplayın günlerinizi