Şuan 6 buçuk aylık oldu kızım
5 buçuk aylık iken başladık tadımlara güzel gidiyordu hastalandı ve ilaçlardan sonra 2 haftadır hiç birşey yemek istemiyor sürekli farklı besin veriyorum tadını beğenmiyordur diye ama asla beğenmiyor yüzünü buruşturuyor nedeni ilaçlardan mı acaba başına böyle birşey gelen var mı?