Mrb kızlar mayısta oglumun ve esimin doğum günü var eşim 1 mayıs oğlum 25 mayıs ikisini ayni anda yapmak istiyorum. Nasil bisey yapabilirim pastasini nasil yaptirmaliyim kafam cok karisti fikir verirseniz sevinirim yada görselde atabilirsiniz simdiden tsk ederim