Merhaba kızlar bugün enfeksiyon için doktora gittim enfeksiyon görülmedi sadece kum döküyormusum ilaç yazdı doktor sizde sancı olmusmuydu bende belimde kasıklarimda sancı varda ondan mı acaba ya da üşüttüğüm için mi bilmiyorum cevap verirseniz sevinirim.