2melekannesi__ ben geçen gün kendi aldığım bi ürünü iade etmek için gittim 19 gün olmuştu alalı. İade etmek istiyorum dedim ne zaman aldınız dedi 19 gün oldu faturam var dedim. Ürünü alırız size de fiş veririz aynı tutarda bir ürün alırsınız o fişle para iadesi yapamıyoruz dedi. Hiç faturama bakmadılar bile. Bu şekilde hallettim ben işlemimi sizde durumu izah ederseniz bence yardımcı olurlar.