Mrym46 sevgiseli2021 evet antebin bimlerinin dondurucusunda oluyor.Ama ben mardinde yaşıyorum buraya sayılı geliyormuş
sevgiseli2021 Mrym46 anladım canım benim o zaman bir bilgim yok ama arayıp sor bence söylerler yani ne zaman geliceğini