Kızlar merhaba bebeğime medela calma biberon aldım ilk zamanlar çok iyiyken şuan ters çevirince akıtıyo bebeğimde aşırı derece meme reddi var şuan lansinoh çok duydum pompasını almıştım onunla bi biberon başlığı geldi yavaş akıştır değil mi o kullanıcam ama çok korkuyorum hızlı akış falandır diye zaten red dönemindeyiz şuan😔