Pikapikapikacuuu MelekAras içine pekmez veya vanilya şurubu koyarak denediniz mi? Mamanın tadı çok kötü o yüzden almamıştır. Tatlandırmayı deneyin
MelekAras Pikapikapikacuuu doktor şuan için koymayı önermedi içmezse değiştirelim dedi.kilo alımı nasıl peki kilo aldırıyor mu bu mama memnun kaldınız mi
Pikapikapikacuuu MelekAras alt sınırda kilo alıyor. Doktoru normal ama biraz daha fazla almasınj isterim dedi.
Mimoza-kizim babyfaceee canim hafif ılık suyla yap mamayi bende ayni sorunu yaşamistim bebegm kcuk doğduğu icin aptamil prematür kullanmistik cozunmedigi icin hafif ılık suyla yapiyordum mamalarini oyle duzelmisti
Gryffindor 7 aydır Aptamil veriyorum hiç çözülmediğini görmedim. Tarihi falan mı geçti acaba ya da hava falan da almış olabilir bir yerden. Ben köpük olmasın diye kaşıkla karıştırıyorum belki de ondan çözülüyor hemen
MelekAras Pikapikapikacuuu anladım bizimki de bi süredir hiç almıyor bu mamaya başladık inşAllah faydasını görürüz.alt sınırda bile alması inanın hiç almamaktan iyidir.