Kızlar bebeğim 5 aylık ve doğduğundan beri çok fazla uyuyor
bir gün görmedim açlıktan ağladığını
çok çok az beslenip fazlasıyla uyuyor
doktora götürdüm bütün tahlilleri temiz çıktı ama ben endişeliyim az besleniyor bu durumu yaşayan oldu mu çevrenizde