Merhaba kızlar oğlum 3 ay 23 günlük sadece anne sütü alıyor 6 gün oldu hala kakasını yapmadı doktorumuz 10 güne kadar gayet normal dedi. 1 kere gliserinli fitil kullandık daha sonra hep 1 kere uyarınca yapıyordu. Tabi beklettiği içinde daha fazla gaz oluyor 😴 Siz yaşıyormusunuz bu gibi sorunlar , çözüm için neler yapıyorsunuz ??