Pasa27 süt helvası,su muhallebisi, kaşık tatlısı, soğuk baklava,vlla tatlinin her türlüsünü yerim tam bir tatliciyimdir,kemal Paşa’nın e in üstüne cikolata sosu döküyorum süper oluyor, puding te olabilir, sürekli tatlı yapan ben şuan fena halde tatlı çektim canım😂🤭🤭