Normal doğum yaptım ama doğumdan 7 ay kadar sonra başladı. Anal fissür mu hemoroid mi onu da bilmiyorum doğrusu.
Tuvaletimin geldiğini hissetmiyorum afedersiniz ama. Sıkışıyorum ve koşa koşa gitmem gerekiyo. Çok acı çekiyorum. Bide ramazanlıkla Kabızlık oldu çok arttı ağrım acım. Henüz hastaneye gitmedim. Eşim aktara bi şeyler yaptırdı faydası olmuştu ama kabız olunca başa sardı. Yaşam kalitem çok düştü tüm günüm ağrılı geçiyo. Ameliyatla veya alternarif bi şeyle çözüm bulan var mı. Ameliyat olanlara sormak istiyorum çözümü kalıcı oldu mu?