Marjinal_Anne2 18 aylık. Bizimle beraber yiyor. Ayrıca ona özel öğün yapmıyorum ben. Sabah kahvaltı, öğlen çorba veya yoğurt gibi hafif bir şeyler, akşam normal yemek. Hepimiz beraber yapıyoruz öğünleri. Aralarda kuruyemiş, muz, bazen kek veya sütlaç, bol bol meme.