Selam kızlar bebeğim 4 ay 10 günlük sürekli parmağı ağzında emiyo mu yada ısırıyomu denemek için kendi parmağımı uzattım ısırıyodu yani dişin habercisi gibi geldi bana diş kaşıyıcı alsam bi nebze de olsa rahatlatır mı ya da bi zararı varmı tecrübelerinizden faydalanmak isterim teşekkürler ☺️