Asilkuzey Selam hanimlar 2,5 ay once verem asisini olduk fakat asi yeri kabuk baglamis ve de ucu iltihap gibi normal mi sizinkilerde ole mi oldu
Asafff__ Asilkuzey evet normal içinden intihap akıyor sakın sıkmayın kendi kendine akıyor ve düzeliyor
pamuksekerim Asilkuzey bizde geçen gün olduk. Hemşiremiz iltihap akıntı olacak kabuk bağlayacak bunlar aşının tuttuğunun göstergesi korkma ama bunlar olmazsa mutlaka bana haber ver ddi. Yani telaşlanacak bişey yok canım sen dokunma aşı yerine hiç 🙂
Burcu35 Asilkuzey bizimde oldu 5-6 kere o kabuk düştü tekrar bağladı hatta şuan kabuksuz şiş kırmızı olabiliyormuş
MESoydan Asilkuzey evet öyle olması normalmiş canım hiçbir şekilde mudahale etme kaşıma soyma lifleme ve krem sürme kendi haline bırak kendi kendine iyileşecekmiş benim oğluma da 2 hafta önce yapıldı ama sanki hiç aşı olmamış gibi ne kızardı ne kabuk oldu hiçbirşey olmadı acaba aşı tutmadı mı benimde aklıma o takıldı şuan 🤔
Burcu35 MESoydan Bizim yapan hemşire kabuk tutarsa korkma tutmazsada endişe etme tutmadığı anlamına gelmez demişti. Siz sorun yinede tabi ama başta hiç belli olmuyor nokta kadar oluyor
Nebicimanne Asilkuzey 6 aylik kizim daha yeni duzelmeye basladi bi kac sefer kabuk yapti dustu tekrar yapti filan simdi kirmizi hafif sis duruyo sadece
busra1263 Asilkuzey canm sakın ellemeyin kabul bağlasın ne olursa olsun. Sağlık ocağında gayet normal değişti hemşire bana olur hepsi siz sakın ellemeyin dedi.